Sana sadece şunu söyleyebilirim. Kim olduğunu bilmeyen, ne için doğduğunu bilmeyen, bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu anlamayan, o yüzden de ne işe yaradığını bilmeyen, iyi ile kötüyü birbirinden ayıramayan, güzellikle çirkinliği ayırt edemeyen, doğruyla yanlışı bilemeyen hiçbir zaman arzularını, içgüdülerini ve tiksindiği şeyleri şekillendirirken mantığını kullanmayacaktır.
Aslında hiçbir şey bilmezken tek kelime ile kör ve sağır dolaşıcaktır. Ama bu şaşırtıcı birşey mi? İnsanlık başladığından beri zaten bütün hataların sebebi bu cehalet değil midir? Sana bütün söyleyeceğim bu ki, bu bile fazla. Neden? Çünkü sen benim ruhumu canlandırmadın.