Elif

@bslf·
·
sabitlendi
Benim bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamaktır. İnsanlar hiçbir şeyimi almazlarsa, bana çok şey vermiş olurlar. Hiçbir kötülük etmezlerse, yeterince iyilik etmiş olurlar."
Alıntı
Reklam
Başkaları için yaşadığımız yeter; hiç değilse bize kalan şu son yaşam parçasında kendimiz için yaşayalım. Kendimize ve huzurumuza, düşüncelerimize ve niyetlerimize doğru dönelim yeniden. Güvenli bir yere çekilmek küçük bir mesele değildir; başka şeye karışmayacak kadar bizi meşgul etmeye yarar bu.Kişisel yüklerimizi toplayalım ve çevremizdekilerden izin alalım; bizi bir kenara sürükleyen ve kendimizden uzaklaştıran bu zorlayıcı ayak bağlarımızdan kurtulalım.
Alıntı
Ofise gelen müşteri, kedi bir anda atlar mı saldırır mı diyor ahshsah abicim bir bak bakalım bu kedide atağa geçebilecek bir hâl var mı, kendini zor taşıyor...
1000Kitap
İyi Geceler ~
Çünkü, dünyadaki en önemli şey, kendine ait olmayı bilmektir.
Alıntı
Tatlımm ben hep benimleyim ')
Tanrı'ya şükürler olsun ki, kendisine ait olan hiçbir şeyi yitirmemişti...
Alıntı
Reklam