Evet ,
Her şey iyi ve kötü.
Acaba
İyi veya kötü şey
Aynı zamanda yerli yerince ve uygun mu?
İyi olsun kötü ,olsun diye yapmak
İstenilen
Rast gelecek mi kendini var eden yöne ?
Öğretmen ve öğrenciyim.
Demek öğrenmen gereken şeyler varmış.
Tüm insanlar gibi.
Bu da bir mutluluk değil mi?
Koşullar ne olursa olsun
Bu da bir mutluluk değil mi ?