Büşra Ay

Büşra Ay
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
95 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Öğretmen ve öğrenciyim. Demek öğrenmen gereken şeyler varmış. Tüm insanlar gibi. Bu da bir mutluluk değil mi? Koşullar ne olursa olsun Bu da bir mutluluk değil mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlamadan , Dillerim dolaşmadan Yumruğum çözülmeden gecenin karşısında Şafaktan utanmayıp utandırmadan aşkı Üzerime yüreğimden başka muska takmadan Konuşmak istiyorum..

Büşra Ay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·765 syf.·
2020 36. kitabı
"Hem öğretmen hem öğrenci olduğunu unutma diyorum, kendi kendime .Ve hep öyle kal."
Sayfa 115·Kitabı okudu