"Dayanmak zorunda kalacağım çok şey olacak gibi hissediyorum. Acılarla dolu şeyler okumak, kendini kahramanca onları atlatırken hayal etmek iyidir. Fakat gerçek hayatta başa çıkmaya kalkınca o kadar da hoş olmuyor, öyle değil mi?"
"Öğrenilecek ne çok şey olduğunu düşünmek şahane, değil mi? Hayatta olduğum için memnun olmamı sağlıyor. Yaşadığımız dünya çok ilginç. Eğer hakkında her şeyi bilseydik o kadar da ilginç olmazdı, öyle değil mi?"