Henüz genç ve toy olduğum yıllarda babam, aklımdan hiç çıkmayacak bir öğüt vermişti bana.
"Birini eleştirmeye kalkıştığında," demişti, "bu dünyada herkesin senin sahip olduğun imkanlarla doğmadığını hatırla, yeter!"
Grekler eskiden "Belleği, hafızası iyi olan davetliden nefret ederim", derlerdi; ben de size şimdi, "Her şeyi hatırlayan bir dinleyiciden nefret ederim", diyorum. Elveda, Deliliğin yüksek ve aziz dostları...