"Bu gece, güneş bir anda gökyüzünde yıldızlar varken bile doğsa, ben seni yine bu şekilde izlemeye devam ederdim çünkü seni izlemek, bütün imkansız mucizelerden daha güzel."
Çok büyük bir hevesle başlamıştım ama karşılığını alamadım ne yazık ki... İlk kitap çok eğlenceliydi, son kitap ise daha çok duygu içeriyordu ve biraz sıkıcıydı. Yazar sanki son kitabı aceleyle ve istemeyerek yazmış gibi hissettim. "Bu serinin son kitabı olmalı" diyerek yazılmış bir kitap. Karakterler adeta acelesi varmış gibiydi ama bir o kadarda olaylar yavaş ilerliyordu. Kısacası ben pek beğenemedim.