Betül

Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm, biliyorum Bu çeşit yaşamak, zor. Kim bilir tanrım, kim bilir Hangi güzel yerde beni, Hangi ölesiye sevda bekliyor?..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgi ise, sevişeceğiz seninle.. Kavga ise, dövüşeceğiz seninle.. Ölümü de paylaştığımız yaşamda Ortaklaşa bölüşeceğiz seninle.
Bir kelimenin yanına bir kelime gelince, Bir sesin yanına bir ses gelince, Bir insanın yanına bir insan gelince.. Büyürler, büyürler, büyürler ölümden önce.
Sen de gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.
Ben seni bilmediğin bir yerde bekleyeceğim..