"İnsan hakları derken ölen ve acı çeken insanlar hiç kimsenin umurunda değildir. Herkesin ilgilendiği petrol ve bölgenin diğer sömürülecek zenginlikleridir."
Felsefeye eğlenceli ve kolay bir başlangıç için bu kitap doğru seçim. Filozoflarla ilgili bölümler arasında bağlantılar kurulmuş. Yazarın kesinlikle insanı sıkmayan, akıcı anlatımı var. Felsefeye giriş için tercih edilebilir.
Yazarın önceki kitaplarına göre bende hayal kırıklığı yarattı.Diğer kitaplarına göre kurgusu, konusu ve karakterleri zayıf kalmış diyebilirim. Yine de okunabilir. Ayrıca belirtmeliyim ki Stephenie meyer'in önceki kitapları harikadır.