Min te li ber deriyê xelqê dit,
Te livir xêre lê eman, te livir xêre.
Hûstûye xwe li berxwe xwar kir, min fam kiriye le eman
Min fam kiriye...
Ew rindika dane xelqê ji minra ne yare lê eman,
Ji minra ne yare lê eman
Ji xelqê re buke...🎶
(Seni bir başkasının kapısının önünde gördüm
Orda ne işin vardı ah aman, orada ne işin vardı
Boynunu önüne eğip durdu, anladım ah aman
Anladım...
Bir başkasına verdikleri o güzel bana yar değildir ah aman
Bana yar değildir ah aman
Başkasının gelinidir...)