Bilin ki herkes kendisi için sevişir, kendisi için sevişmeli. Öncelik karşı tarafa zevk vermek değil, zevk almak olmalıdır. Zevk alırsın, zevk aldığın için de zevk verirsin, zevk verdiğin için yine zevk alırsın. Bu zevk zinciri yaratılmazsa sevişmek sadece mekanik bir işleme dönüşür.
Atatürk'ü yanlış tanıtmaya uğraşıyorlar. ' Atatürk dinsiz' diyorlar. Atatürk hiçbir zaman dinsiz değildi. Dinine düşkün bir insandı. Ezan sesini çok severdi. Daima Çankaya Köşkü'ne hoca getirtir, dinler, dinin Allah ile kul arasında olduğunu daima söylerdi.
- Manevi kızı ÜLKÜ ADATEPE
"Bakıyorum gece gelen telgrafa.
O mükemmel bir kafa
mükemmel bir yürek
yumruklarıyla erkek
gözleriyle çocuktu.
Hudutsuz ve Allahsız bir baştı o.
Yoldaştı o..."
Bu dünyada sana kötülük yapmak istiyenler insanlar çıkacak karşına , ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi. Dünyanın kötülüklerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama. KENDİNİ KORU KIZIM , İNSANLARA KARŞI KENDİNİ KORU...