Kitapta bir ülkenin sorunlarından kurtulma çabası çok akıcı bir şekilde anlatılıyor. Bu kitabı okurken sürekli bizim ülkemizle karşılaştırdım. Okursanız çok fazla benzerlikler olduğunu göreceksiniz. Özellikle bir ülkenin düzelmesinde memurların rolü çok güzel tesbit edilmiş. Alınacak çok ders var bence...
'' Halk yerde yatan ve çürüyen bir saman gibidir. Büyük adamlar , yani kahramanlarsa gökten düşen , samanı tutuşturarak halkı canlandıran ve harekete geçiren bir yıldırım gibidir''