Hayatın kendisine mucizelerini göstermesini bekleyen bir ressamım o beklediği mucizenin dışarıdan değil de kendi ellerinden çıktığını anlaması harika bir temaydı.
Heyecanlı, merak uyandıran ve bir o kadar da Akıcı.. Stefan sevenlerin favorilerinden bir kitap . Kitaptan çıkardığımı kısaca açıklamak gerekirse hak etmeyene değer vermemek gerektiği.