BÜLENT

BÜLENT
@bulent___
Ne içimdeki sokaklara sığabildim, Ne de dışardaki dünyaya.
@bulent___·
·
sabitlendi
“herkesin bir umudu vardır, bir savaşı, bir kaybedişi, bir acısı, bir yalnızlığı, bir hüznü.. çünkü herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı…”
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.