BÜLENT

BÜLENT
@bulent___
Ne içimdeki sokaklara sığabildim, Ne de dışardaki dünyaya.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlle de vicdan
"Vicdanın karışmadığı işte iş yoktur. Hayır gelmez. İlle de vicdan..."
Nedeni buymuş meğer
Ortalıkta horultudan geçilmiyordu. İçleri rahat uyumayanlar horlar
Susturamıyorum.
İçimde bir şey var... anlaşılmaz... bir acı... bir yara... yüreğim, durma Memed git, diyor.