Kapak tasarımına vurulduğum bu kitap yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitap tam bir gençlik, dostluk ve farkındalık kitabı. Basit bir kurgu, detaylı ama uzatılarak anlatılmış. Yazar Çok daha ince işlenilenilicek bir sendromu üstün körü geçmiş. Mekanlar be yan karakterler daha detaylı tasvir edilebilinirdi. Sonu çabuk bitirildi. Bu kadar uzun (414 sayfa) kitabın çok daha güzel toplanacağını, daha fazla olay örgüsü olmasını beklerdim. 5/2️
Siyah-beyaz, iyi-kötü, güçlü-zayıf gibi zıtlıkların ve bunların getirdiği çelişkiyi, adını bilmediğimiz bir kahraman ( Barış olabilir) ve hayali arkadaşı Şavaş ile yaşadığı ilişkiyi anlatan bir roman. Kişilik bölünmesi de diyebiliriz. 90’lı yılların yaşamını, politikasını ve değişimini ince ama kocaman laf sokuşturmaları ile anlatan bir kitap. @barisince82 ‘nin yazım tekniğini, kurgu akışını, iç monolog geçişlerini çok ama çok seviyorum. Anlaşılmazdan bir anda anlaşılır hale gelen kitabın yarısından fazla cümlenin altını çizdim. Bana göre gününüz Türk edebiyatının #oğuzatay ve #tahsinyücel karışımı bir yazar. Mutlaka tanışın