Bu ay okuduğum ikinci #taylorjenkinsreid kitabı. 70’li yılların modası, müziğine, özgürlüğüne aşık biri olarak çok sevdim. Dizi ile paralel gitmek için beklemiştim be iyi ki öyle yaptım. Dizi çok başarılı bir adaptasyon olmuş. Hele soundtrack İNANILMAZ.. Bu kadar güzel bir yazılmış bazı şeyleri aaa hangisi acaba doğruyu söylüyor olarak kaldığım nadir kitaplardan oldu. Yazar keşke devamını yazsa dediğim bile oldu. Ben sevdim kesin sevmeyenler de olucaktır ama ben o zamanı seviyorum.