Yazarin okuduğum ikinci kitabı. #sebastianfitzek gerilim/ paikoloji yazmayı biliyor bu çok net. Kitap karışıktı. Kahramanımız nerelerde uyurgezer nerde normal hayatına devam ediyor biraz karıştı. Sonu ise büyük bir şok. Bu tarz kitaplar seviyorsanız gayet doğru seçim olur. Elinizden düşürmeniz zor olacaktır ️️️
Bu yazarın okuduğum ikinci kitabı ve kesinlikle abartıldığını düşünüyorum. Evet akıcı yazıyor, yazacak güzel konular da buluyor AMA kurgu yok, olay yok, nemesis (düşman) yok zaman düzeni yok, mekan yok. Tamam dümdüz okurum kafam dağalsın var. O yüzden bilemedim. Sanş vermeye devam edeğim #taylorjenkinsreid e ama çok büyük beklenti olmadan