📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben de insanın her şeyi bitirmek istemesini anlayabilirim. Acıya daha fazla tahammül edilemeyeceğini. Ya da insanların kötülüklerine. İnsanın çekip gitmek istemesini, bir daha dönmemek üzere gitmek istemesini anlayabilirim. Herkesin kendini öldürmeye hakkı var. Bu bizim özgürlüğümüz. Gitmenin bir yolu olduğu sürece, ben hiçbir şekilde intihara karşı değilim. (...) Ama onun durumu farklı. O çekip gitmek istemiyor. İntiharı düşünüyor, çünkü bu onun için kalmanın bir biçimi. Onunla kalmanın. Bizimle kalmanın. Bir daha çıkmamak üzere belleğimize kazınmanın. Hayatlarımıza sonsuza kadar boylu boyunca yıkılmanın. Bizi ezmenin.