Her ne kadar 300.sayfslarfa sikilsam da konusu ve işleyiş bakımından özgün denilebilecek bir ölçüde yazıldığını düşünüyorum. Ama çoğu okuduğum yorumlardaki gibi okuduğum en iyi fantastik seri olucagini zannetmiyorum :")
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kesinlikle kitabın ülkemizde aşırı derecede underrated olduğunu düşünüyorum ve bunu zerre hak edicek bir kitap değil bence. O kadar naif ve acı dolu ki bana tuhaf bir şekilde tüm duyguları yaşattı. Buraya asla sığmaz o duygular ama şunu söyleyebilirim ki herkes içinden bir şey çıkarabilir bundan adım kadar eminim...
Stefan zweigh okumaya başladığım ilk kitaptı ve gerçekten çok güzeldi olayların akışı olsun karakteriyle iç içe olması çok hoştu ve yazarın karakterdeki o duyguları bize resmen olağanüstü bir şekilde anlatması gözümden kaçmadı sanırım neden psikolojik olarak kaleminin çok begenildigini anlamış oldum ;)