Kitap yorumu sayılmayacak birkaç şey karalayacağım buraya.
Tamamen benden kaynaklı durumlardan dolayı kitabı o kadar uzun sürede okudum ki üzülüyorum. İlk kitap gibi Gargantis de çok güzeldi. Herbie ve Violet'in macera dolu hikayesi kaldığı yerden devam etti. İkinci kitap bana göre biraz daha aksiyonlu geçti. Sonlara doğru epey şaşırdığım birkaç olay yaşandı ve aklıma takılan bazı konular çözüme kavuştu bu yüzden de içim rahat bir şekilde son satırları okudum. Bonus bölüm de çok hoşuma gitti, okuyanlar bilir, içimin yağları eridi diyebilirim.
GargantisThomas Henry Taylor · Walker Books · 20201,598 okunma
Kitap yorumu sayılmayacak birkaç şey karalayacağım buraya.
Tamamen benden kaynaklı durumlardan dolayı kitabı o kadar uzun sürede okudum ki üzülüyorum. İlk kitap gibi Gargantis de çok güzeldi. Herbie ve Violet'in macera dolu hikayesi kaldığı yerden devam etti. İkinci kitap bana göre biraz daha aksiyonlu geçti. Sonlara doğru epey şaşırdığım birkaç olay yaşandı ve aklıma takılan bazı konular çözüme kavuştu bu yüzden de içim rahat bir şekilde son satırları okudum. Bonus bölüm de çok hoşuma gitti, okuyanlar bilir, içimin yağları eridi diyebilirim.
GargantisThomas Henry Taylor · Walker Books · 20201,598 okunma
Ne tatlı kitaptı ama!
Başlayalı birkaç hafta olmasına rağmen, bu kadar uzun sürmesi tamamen benimle alakalıydı. Kitabı elime sadece birkaç kez alabildim ve keyifle de okudum. Genel olarak herkesin çok beğendiği bir kitap olduğunu bildiğim için beklentilerim yüksekti ve bunu karşıladığını söyleyebilirim.
Olaylar, bahsedilen fantastik durumlar, karakterlerin isimleri... Hepsi çok hoşuma gitti.
Yazarın Harry Potter serisi için kapak illustrasyonlarını yaptığını öğrendiğimde daha da heyecanlanmıştım. Zaten bir Harry Potter olmasa bile karakterlerin yaşından dolayı o ortamın hissini de verdi.
Devam kitabı olan Gargantis kitaplığımda beni bekliyor. Zaman kaybetmeden onu da okumak istiyorum.
MalamanderThomas Henry Taylor · Genç Timaş · 20203,523 okunma
Yazarın kalemiyle watpadde ilk Anka kitabı sayesinde tanışmıştım. Ve o zamandan beri düzenli takipçilerinden biriyim.
Her kitabında bizde uzun süre etkisi azalmayacak karakterler ortaya çıkarıyor.
Hepsi kendi hikayesinde efsaneleşiyor..
Bukalemun da o hikayelerden biri
Serinin üçüncü kitabı yeni bir olayın habercisi olarak bitmişti.
Dördüncü kitabı tam bittiği yerden başlıyor. Ve tüm hızıyla devam ediyor.
Yeni karakterler giriyor, çiftlerimizin arasına bir çift daha katılıyor.
Yazar, kitaplarında sevginin gücünü çok güzel hissettiriyor. Bu ister aile ister dost ister sevgili olsun..
Konusunu anlatmayacağım sadece şu kadarını söyleyebilirim:
Aksiyonun, heyecanın ve en önemlisi sevginin dozu hiç ama hiç düşmüyor.
Seri beş kitaptan oluşacak diye biliyorum; serinin son kitabını büyük bir merakla bekliyorum.