Eğer kötü bir davranışta bulunduysanız, pişmanlık duyun, elinizden geldiği kadar durumu düzeltin ve bir dahaki sefere daha iyi davranmaya bakın. Ne sebeple olursa olsun hatanızın üzerinde kara kara düşünmeyin. Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir.
Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Ne beklediğimi tam olarak bilmesem de sanıyorum ki bu değildi. Kısa bir süre içerisinde okudum, bitirdim ve son sayfayı da kapattığımda tek düşündüğüm "Neydi şimdi bu?" oldu. Sevdim veya sevmedim diyemem ama okudum, bitti işte.