"Ölüm ne yazık ki bazı ön yargılara yol açar,matmazel.Ölünün lehinde ön yargılara.Biraz önce dostuma ne dediğinizi duydum.'Kız kardeşim,erkeklerle gezmeyen,zeki,mutlu bir kızdı.'Bunu gazetelerle dalga geçmek için söylediniz.Ama doğru.Bir genç kız öldüğü zaman mutlaka bu tür şeyler söylenir.Mutluydu.Zekiydi.Uysaldı.Hiçbir derdi yoktu.Hoşa gitmeyecek kimseyle dostluk kurmazdı.Ölülere karşı büyük bir hoşgörü gösterilir.Şu an ne isterdim biliyor musunuz?Onu tanıyan ve onun öldüğünü bilmeyen biriyle konuşmayı.Belki o zaman işimize yarayacak şeyi,yani gerçeği öğrenirdim."