buse

buse
@busenarsp
Çok gören biri, kendini ancak az gören biriyle tamamlayabilir çünkü bence. Fazlalık da bir nevi noksanlık neticede.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çözülen bir yumaktan ziyade, giyilmekten yıpranmış eski bir hırkayı sökmeye benziyor hatırlamak.
Neyse ki sırrına babaanneler dahil kimselerin eremediği şu acayip âlem, içinde çalkalanan hislerimizle birlikte ha babam deviniyor. Biz bitti sandıkça başlamayı, durdu dedikçe dönmeyi, bizden azade ama yine de bizimle birlikte devridaimi sürdürüyor. Onun serkes ritmi sayesinde kimse sonsuza dek âşık, dertli veya dehşet içinde kalamıyor.
Müphem bir ilişki, belirsiz bir mesafe olan biriyle bu kadar çok zaman geçirmek tuhaf geliyordu bana.
İnsan hiçbir şeyi bilemez ve hep en kötüsüne hazırlık olmalıdır, en güzeline de.