📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Adları bu deftere yazılan insanlar ölür."
.
Death Note animelerden ilk defa okuduğum bir seri başlangıcı. Normalde manga hiç okumamış olmama rağmen hikayesiyle ve ilginç bir konusu olmasıyla beni sürükledi diyebilirim. Alışılmış kitapların dışında bir okunması var. Sağdan sola doğru okunuyor ve ilk aldığımda bile bunu düşünmemiştim. Okumaya başladığımda çok garip hissettim ama bir o kadar da film izliyormuş gibi gözümün önünden geçerek hevesle okudum. Devam serisini de sırayla okumayı düşünüyorum.