Kitabı o kadar beğendim ki kaç sene önce bu kitabı alıp okumayı düşünüyordum fakat zaman bu günlere kısmetmiş ki bitirdim. Adam Fawer hayranı oldum bu kitabıyla birlikte ve resmen film izliyormuş hissine kapıldım. Kitap içeriği o kadar geniş kapsamlı ki felsefe, bilim, tarih, fizik, matematik vb. pek çok şeyi barındırıyor ve en önemlisi de sıkmıyor. Gerçekten bu zamana kadar okumadığıma pişman oldum ama geç olsun güç olmasın değil mi?
.
Alıntılar:
Caine: Sonsuz musun?
Kadın: Bu bilinmiyor.
Caine: Neden?
Kadın: Bazı geleceklerde sonsuzuz. Bazılarında da yokuz. Kaderimiz seninle ve tüm insanlarla bir, siz bizsiniz, biz de siz.
.
Yolda gidiyorsunuz. Kafanızı çevirip yandaki küçük parka baktınız ve bir anda bu anı daha önce de yaşamış olduğunuzu hissettiniz. Evet, Deja Vu. Sizce nedir Deja Vu; geçmiş mi, rüya mı yoksa geleceği mi görüyorsunuz?