“Yalnızlık her zaman size dair bir durum değildir, bazen de sizsiz olma halidir. Ve sadece kendinizi bir yabancı gibi hissedebiliyorsanız mümkündür bu. Bulunduğunuz mekan, kişiliğiniz, aynaya bakıp asla bilmediğiniz, tanımadığınız birisiyle karşılaşmak. Arzularınızın, duygularınızın geçmişte, havada asılı kaldığı, kaybolmaya yüz tutmuş, yaşadığınıza dair kuşku duyduğunuz, sıkıcı anılar. Bilincinizin teyidini gerektirmeyen, benliğinizle senli benli olmadığınız bir durum. Gerçek yalnızlık sadece kendinizden vazgeçtiğinizde ve sesinizden hiçbir iz kalmadığında mümkündür. Kendi kendinize yabancı olduğunuzda. “