Büşra

Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.
Sayfa 146 - Dergâh Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bizim sevmediğimiz kimse yoktur. Belki gönlümüze biraz serin gelenler vardır.
Sayfa 64 - Dergâh Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat