Okudukça düşünür... yavaşlar... dalar...
Çok düşündüğünü farkeder, hızlanmaya başlar.
Sonra tekrar başka bir dünyaya kayar.
Velhasıl kelam hızlı başlar, yavaş bitirir.
Yazarın kitaptaki hitap ve üslubu, hep ben ağzıyla hitabı falan kehanetleri çıkacak baba vanga ve tapılması gereken Gandhi imajı veriyor . Birilerine küçük adam derken diğerlerinin de ona büyük efendi demesini bekliyor gibi. Onun dışında içerik olarak yazarın her fikrine katilmasam da dikkate değer fikirleri olduğunu düşünüyorum. Peygamber değilse kimse kimsenin her fikrine katılamazdı zaten. (Gerçi kıymetlimiss kendisi açısından bunun olacağına inanıyor.) Onun dışında Kitabı keyifle okudum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İşte biz zavallı insanlar amaçlarimiza ulaşmak, yeryüzünde ebedi barışı ve huzuru hakim kılmak için böylesine kandan ve irinden deryalardan geçeriz."
(Ya amacımız barış ve huzurla örtülü, idealize edilmiş güçse??)