Bu kitabı ilk olarak filmi olduğu için almıştım çünkü izleyen arkadaşlarım çok beğenmişti bende kitabı alıp okumaya başladım fakat yarısına kadar okuduktan sonra sıkılarak bıraktım bana göre olaylar çok yavaş ilerleliyordu kitapta bende filmini izledim ve cok beğendim cok ağladığım filmlerden biriydi şimdi kitaba haksızlık ettiğimi düşünüyorum bu nedenle tekrar okumayı düşünüyorum
Sen kimsin biliyor musun?
Sen yasak meyvesin bana
Hapisteki gökyüzüsün
Ayrılık gibi dahilsin sevdama
Menekşedeki kokusun
Herkes var sanırken sen yoksun aslında
büşra koç
Zor olan bir şey var ... Biri var...
Zor kelimesinin cisimleşmiş hali.
Bir derdim var... Biri var...
Derdimde dermanımda o.
Hem zehirim hem de panzehirim o.
büşra koç