Kitap kurgusuyla tamamen pembe dizi gibi yani değişik sonu beklenmeyen bir şekilde bitiyor fakat gerilim kitabı olmuş dram kitabı yinede çok kötü denilcek bir kitap deil merak uyandırıyor okunabilcek bir kitap
Serinin bütün kitaplarını okudum ve cok beğendim fakat son kitabın devamı gelecekmi gelmiycekmi emin olamadım gelmesini istiyorum ve öyle olacağını umuyorum pucca bu yazmak onun doğasında var
okuduğumda gülmekten kırıldığım bir kitap kitapda kullanılan üslup kesinlikle bizden biriymiş gibi bir hava katıyor gerçekten 3 günde bitirdiğim ve bitirdiğimde üzüldüğüm bir kitap çünkü tamamen samimi doğal ve içten bir yazar kitabın her sayfasında kendinizden bir parça bulabilirsiniz hatalarımız rezilliklerimiz bizi insan yapan şeyler ve bunu en iyi bu kitapda anlayabiliyoruz
konusu bakımından güzel bir kitap konu ilginç değişik bir kurgu var ortada her ne kadar bazı bölümlerini sıkılarak okusamda kitabı beğendim fakat Ken Grımwood'un anlamadığım bir takıntısı var konusu buna benzer iki kitabı daha var nedense üç kitaptada zaman konusunu ele almış fakat kurguları gerçekten iyi ve kaliteli bir yazar bu kitabı ve diğer kitapları okunulmaya değer.
inkilap öğretmenimin tavsiyesi üzerine aldığım bir kitap fakat benim tarzıma uymuyor sanırım çünkü sıkılarak okuduğum bir kitap nedense anlatımı yada konusu bana pek sıcak gelmedi daha sonradan eski yapım bir filmini izledim ve filmi daha çok ilgimi çekti sonuç olarak her kitap bir eserdir çok aşağılayıcı yorumlar yapmak hem okuyanlara hemde yazara yapılan saygısızlıktır fakat ben bu kitabı beğenmedim