büşra koç

6/10
·480 syf.··
2015 2. kitabı
Kitap kurgusuyla tamamen pembe dizi gibi yani değişik sonu beklenmeyen bir şekilde bitiyor fakat gerilim kitabı olmuş dram kitabı yinede çok kötü denilcek bir kitap deil merak uyandırıyor okunabilcek bir kitap
Edebiyat
Sırlar UçurumuAlein Kentigerna · Panama Yayıncılık · 20191,698 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2015 9. kitabı
Serinin bütün kitaplarını okudum ve cok beğendim fakat son kitabın devamı gelecekmi gelmiycekmi emin olamadım gelmesini istiyorum ve öyle olacağını umuyorum pucca bu yazmak onun doğasında var
Edebiyat
O Adam Buraya GelecekPucca · DEX Kitap · 20152,611 okunma
10/10
·357 syf.··
Beğendi
·
2015 5. kitabı
okuduğumda gülmekten kırıldığım bir kitap kitapda kullanılan üslup kesinlikle bizden biriymiş gibi bir hava katıyor gerçekten 3 günde bitirdiğim ve bitirdiğimde üzüldüğüm bir kitap çünkü tamamen samimi doğal ve içten bir yazar kitabın her sayfasında kendinizden bir parça bulabilirsiniz hatalarımız rezilliklerimiz bizi insan yapan şeyler ve bunu en iyi bu kitapda anlayabiliyoruz
Edebiyat
Küçük Aptalın Büyük DünyasıPucca · Okuyan Us Yayınları · 20126,3bin okunma
7/10
·370 syf.··
2015 3. kitabı
konusu bakımından güzel bir kitap konu ilginç değişik bir kurgu var ortada her ne kadar bazı bölümlerini sıkılarak okusamda kitabı beğendim fakat Ken Grımwood'un anlamadığım bir takıntısı var konusu buna benzer iki kitabı daha var nedense üç kitaptada zaman konusunu ele almış fakat kurguları gerçekten iyi ve kaliteli bir yazar bu kitabı ve diğer kitapları okunulmaya değer.
Edebiyat
Sil BaştanKen Grimwood · Koridor Yayıncılık · 20108,4bin okunma
3/10
·214 syf.··
2015 4. kitabı
inkilap öğretmenimin tavsiyesi üzerine aldığım bir kitap fakat benim tarzıma uymuyor sanırım çünkü sıkılarak okuduğum bir kitap nedense anlatımı yada konusu bana pek sıcak gelmedi daha sonradan eski yapım bir filmini izledim ve filmi daha çok ilgimi çekti sonuç olarak her kitap bir eserdir çok aşağılayıcı yorumlar yapmak hem okuyanlara hemde yazara yapılan saygısızlıktır fakat ben bu kitabı beğenmedim
Edebiyat
YabanYakup Kadri Karaosmanoğlu · İletişim Yayınları · 202154,6bin okunma