Düşünüyorum da şimdi olsa memur maaşıyla üç çocuk, markaları alamadan, giyemeden , arkadaşlarımıza hava atamadan tatmin olur muyduk. Bunları hiç yapamadık. Annem dikti giydik, büyükler kullandı verdi, giydik. Sokakta fakir de zengin de aynı giyinirdi.