bizi savaş birleştirmiş olsa da, onunla barış içinde yaşamak istiyordum. geçmişe saygı borcumun gerektirdiği kadar özlem duyuyordum, taparcasına sevdiğim ise gelecekti.
bana öyle geliyor ki kadının kadın olarak, erkeğin de erkek olarak ayrı ayrı şansları var. ister kadın ister erkek olalım, kendimizden memnunsak şanslıyız demektir.