Bence çok tatlı bir ara kitap olmuş. Özellikle uzun bir süreden sonra seriye devam etmek isteyen olursa, hatırlatıcı bir anlatımı olduğunu düşünüyorum.
Hala bu serinin bu kadar abartıldığına inanamıyorum, her kitapta ekstra sıkılıyorum. Bu kitap beni öyle bir reading slump'a soktu ki, 6 ay elime kitap alamadım. Yarım da bırakmak istemedim ama kesinlikle hayal kırıklığıydı benim için.
HedefElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20221,168 okunma
Öncelikle, kitaba genel bir yorum yapacak olursam, kitap iyiydi fakat yazarın kaleminin biraz daha gelişmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
Yarısından sonra kurgu aksiyon almaya başladı ve o andan itibaren (yazarın kalemini göz önünde bulundurmazsak) akıcılığını korudu. Kitapta birden fazla karakterin gözünden anlatım yapılmasını rahatsız edici ve karmaşık bulmadım, bu anlamda yazarı taktir edebiliriz bence.
Bu kitapta en sevdiğim olay şuydu, birçok duyguyu bana hissettirebilmiş olması. Yer yer öfkelendim, yer yer üzüldüm ve sonunda da gerçekten şaşırdım.
Genel olarak kitabı tavsiye edebilirim.
İyi okumalar :)
Hizmetçi serisinin 3. kitabı olan Hizmetçi İzliyor'a inanılmaz bir merak ve heyecanla başladım. Aslında çok sıkıldım diyemem ama yaklaşık olarak ilk 150 sayfası benim için çok monoton ilerledi. Sonrasında kitap tam alışık olduğumuz bir heyecanla devam etti. Bana kalırsa, ilk iki kitap inanılmaz güzeldi fakat üçüncü kitap diğerlerine nazaran biraz daha alelacele yazılmış gibi. Yine de kesinlikle kötü diyemem bu kitabı da çok beğendim sadece kusursuz bir seriden, kusursuz bir kitap daha beklerdim.
Bu kitabı lise yıllarımda okumuştum, bu yüzden biraz mazi oldu benim için. Geçenlerde bir yerde adı geçince tekrar okumak istedim. Hiçbir detayı hatırlamamam benim karıma oldu :) kitap cidden inanılmaz sürükleyici fakat asla gerim gerim gerilmiyorsunuz. Gerileyim, korkudan uykum kaçsın diye bu kitaba başlamayı düşünüyorsanız, daha iyi seçenekler var diye düşünüyorum. Yine de oluşturduğu merak duygusu ve sürükleyiciliği bakımından kitabı 2. kez okuduğuma pişman olmadım.
İyi okumalar :)