"Hastayım, çok hastayım." dedi. "Şimdiye dek ne kadar hasta olduğumu fark etmemiştim. İçimde bir şeyleri yitirdim. Yaşamdan hiç korkmadım ama yaşama doyup yaşamaktan bıkacağımı hiç düşünmemiştim."
Kötülük hiçten öte bir şey değil. İyiliğin gururunu taşıyalım, her şeyden önce de umudumuzu yitirmeyelim. Saygıyı aileye, hoşgörüyü bencilliğe indirgemeyelim. Yaşlı kadınların bir ilaç salık verirken söyledikleri gibi, yararı olmasa da zarar vermez.
Sayfa 21 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu