aslında anlatılmak istenenin böcek olmakla hiçbi alakası yokken neredeyse basılan bütün kitapların kapağında böcek olması biraz garip ama bu kitabın içeriğini etkilemiyo acayip güzel bi kitaptı anlamam biraz zaman aldı ama bundan sizene iyi okumalar
kitabın sonu şaşırtıcıydı hiç beklemiyodum ve sürekli bişey inşa edilip yıkılması çok sinir bozucu bi durum hayvanların birbirlerine ihanet etmesi de kötüydü başları hiç sarmadı hatta bi ara bırakmayı düşündüm iyi ki bitirmişim güzel okumalar