Büşra Aydın

İnsan bazen,kendine de, başkalarına da acımak nedir bilmeyen kimselere de acıyor.
Reklam
Edgar o cılız bedeninin tüm gücüyle de sevse, seksen yılda bile benim Catherine’i bir günde sevdiğim kadar sevemez.
Benim yaşamım onda odaklaşır. Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmaya devam ederim; her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır. Ben artık bu evrenin bir parçası değilmişim gibi olur.
“İyi bir yüreğin olursa, kapkara bir zenci de olsan,yüzün yine sevimli olur yavrum.” “Kötü bir yürek en sevimlileri bile çirkinden de kötü yapar.”

Büşra Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
3 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,4bin okunma
Reklam