Ísa

Ísa
@butimarr_
"Bizde herkese yetecek kadar utanç var"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...beni dalgınlıklar mahvetti albayım...
"Ölmek istiyorum. Güzel kalmak icin yapabileceğim tek hareket bu."
1000Kitap
Eğer...dedi meczup fısıldayarak; "Yürek yüreğe değmişse, Elin ele değmesine ne gerek var ki?"
Şiir
Yabancı değilim; Kimsesizim ey yâr... Aç sadrını sana geldim. Senin beklediğin benim. Benim aradığım sensin. Evvelim değildin ama, Ahirin olmaya geldim..! /Şems-i Tebrizi
Din