Bir yetişkin olarak dünyaya bir çocuk gözüyle baktıran şahane bir kitap. Edgar'ın kin ve nefret duygusunu sanki size ihanet edilmişcesine yaşıyorsunuz. Çocuk bedeninde sıkışmış yetişkin Edgar ile yetişkin bedeninde çocuk kalan Baron'un karşılaşması sonucu bir dizi macera olarak özetleyebilirim.
Ütopyadan distopyaya dönüşen bir hikaye. Kitapta göz ardı ettiğimiz ve ettirildiğimiz gerçekler acı bir hikaye eşliğinde bizlere sunulmuş. İnsanlara, gözündeki at gözlüğünü çıkartacak cinsten bir eser ve herkesin okuması gereken bir kitap.