Ilk kitabi kadar çarpıcı degildi maalesef.. aslında çok satanlarda olmanin rahatligi ile bu kez işi aceleye getirmis. Okudukça kendini tekrar eden bir kitap olmuş ama ilk kitabin hatrina yine de okudum. Yazarin bundan cok daha iyisini yapabilecegi inancim nedeniyle 3. Kitabi ciksin onu da okurum o ayri.