Yazara yakişmayacak kadar basit ve yalin. Hayal dunyasi ile ovundugumuz bir yazar gittim/geldim yedim/ictim dili ile yazilmis ve bence yazmasi 2 gunden fazla surmemis uzerine dusunulmemis bir kitap. Boşa vakit kaybi..
Univeristeye ilk girdigim yil okusaymisim keske..insanda bilimin onem bilincini yukseltirken vatan millet sevgisini de beraber veriyor. Cumhuriyete gebe bir ulkede dunyaya gelen akli basinda bir coxugun zorlu hayat mucadelesi elimizdekilerin kiymetini bilmedigimizi cok sert bir sekilde yuzumuze carpiyor..