“Düşlerde her zaman saçma ve karmaşık bir şeyler vardır ve insan tüm gördüklerinin yalan olduğu duygusundan ve en güzel anda uyanacağı düşüncesinden hiçbir zaman tam olarak kurtulamaz.”
Halbuki, birisi ona “Yaşadığın sürece bu hep böyle olacak, sonuna kadar hep aynı şey” demiş olsaydı, o da kendine gelirdi. “Olamaz” derdi, “muhakkak farklı bir şeyler olagelmeli,öyle bir şey ki, insan, ‘artık sonuna gelmiş olsam bile beklemeye değmiş’ diyebilmeli”
“Yapamam ki” gerekçesiyle gerçekleştirmekten kaçındığımız davranışların çoğu aslında yapmak istediklerimizdir. Yapmak istemediklerimiz zaten aklımıza gelmez.”