Burada vurgulamak istediğim şudur: Kara delikler tamamen kara değildir.Daha önce zannedildiği gibi bunlar ebedi hapishaneler değildir.Kara deliklerden bir şeyler kaçabilir,hem bu evrene hem de belli bir olasılıkla başka bir evrene. O zaman eğer bir kara deliğin içindeyseniz umutsuzluğa kapılmayın, dışarı çıkış olanaklıdır.
STEPHEN HAWKİNG.