“Hayattaki düzensizliklerin en büyük
nedenlerinden biri şudur ki, herkes
hayatında refaha kavuşmayı arzu eder,
fakat hayatını terfi ettirmesini ve bizzat
çalışma sonucunda hayatını daha iyi bir
biçimde düzenleme ihtiyacını hissetmez.”
Herkes hayattan bir şey almak ister
ama ona bir şey vermek istemez. Çoğu
kimse hayata menfaatçi, zorba ve asalak
olarak atılır. Hayatın anlamını bu
asalaklıkta ararlar.
Böyle bir hayat anlayışı uzun yıllar
boyunca acı içinde çocuklara aşılanır.
Kimler aşılar?
Anne-baba!..