Beyza G.

Beyza G.
Kalabalıklar içinde de yalnızdır insan
Üniversite
Kocaeli
Rize
63 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Beyza G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·191 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2018 15. kitabı
Adem Özköse
8.8/10 · 2.746 okunma
Alışveriş merkezlerini, diskotekleri, parayı sevmiyordum. Modernizmin insanlığı bitirdiğini gözlemliyordum.
Sadece Brezilyalı gençleri mi?
Modern ve kapitalist hayat tarzı Brezilyalı gençlerin yaşamlarına anlam katacak olan duyguların birçoğunu öldürmüştü.
Sayfa 86·Kitabı okudu