Düşünceleri bir bir koparıyordum. Onları duygulara bağlamak için. Bu bağlama işi bir salıncağa döndü. Salıncakta büyüyen korkuları tamire davranmadan ha koptu ha kopacak diye bekledim. Bekleyişim kopuktu. Ondandır kopan bir şeylerin farkına varmak zordu. Benimse kal. Değilse gitmişti. Bağırmak bir tepki olsa da ne getirecekti. Haklı bir isyan olsa.Sanki zafer mi getirecekti?
...