“O şöyle bir kızdı..” diye başlayıp en fazla 25 kelimeyle yazıya dökülebilecek, çalakalem resmedilebilecek bir hayatı yaşamak istemiyorsun. Yaşayabildiğin kadar yaşamak istiyorsun.
"Herhangi bir erkekten nefret etmeme gerek yok, çünkü artık hiçbir erkek beni incitemez; hiçbir erkeği pohpohlamam da gerekmiyor, çünkü hiçbir erkeğin bana verebileceği bir şey kalmamış durumda."
“Erkekler kadınların kendilerinden üstün olduğunu bilirler, bu yüzden de en zayıflarını yada en cahillerini seçerler. Böyle düşünmeselerdi,kadınların da kendileri kadar bilgi sahibi olmalarından asla korkmazlardı"