Kur'an'da değil fakat galiba Tevrat'ta şöyle bı cümle olacak : ... ve seni Bâbil'den öte götüreceğim." İşte benim için bütün mesele bu! Bâbil'den öte gitmek . Kötü bi tabiatım var. Bâbil'den sıkılıyorum.Bâbil bana göre değil. Ötesi nasıl bunu bilmiyorum fakat Bâbil'i istemediğim muhakkak!
.
.
.
.
-- Beni sev ve beni unut, diyor, sen Bâbil'desin.
“Şu alacalı bulacalı yeryüzünde bir adam dolaşır, ne zengin ne yoksul, ne mümin ne kafir, yaltaklanmaz hiçbir hakikate, saygısı yok hiçbir kanuna... Şu alacalı bulacalı yeryüzünde, bu yiğit ve hüzünlü adam kim ola?”