“insanlar ikiye ayrılır" diyordu Suna. "Görenler, görmeyenler. Ama görenler de kendi içinde ikiye ayrılır: Görüp görmezden gelenler ve gelmeyenler. Yalnız bu söylediklerimin insanın gördükleri karşısında ne yapacaklarıyla alakası yok. Yani görüp bir şey yapmayanlar da var, çünkü bu bir vicdan meselesi, yok yok aslında bir ahlak meselesi galiba.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!