Oğuz Atay veya Yaşar Kemal, İngiltere ya da Rusya'da doğsaydı muhtemelen dünyanın en büyük yazarlarından biri olurdu. Türkiye'nin sorunu da bu: Sınırları çok kalın, geçemiyorsun, yayılamıyorsun.
📍BU UYGULAMANIN AMACI OKUDUĞUMUZ KİTAPLARI PAYLAŞMAK, YORUMLAMAK DEGİLMİYDİ.BEN YANLIŞ MI BİLİYORUM.Kız ayarlamak için zaten bir çok uygulamayı kullanıyorsunuz.lütfen burayıda karıştırmayın,burayada bulaşmayın.biz burda sadece ve sadece kitap konuşmak istiyoruz...